Alcatel-Lucent

Alcatel-Lucent OXO 

medium-alcatelomnipcx4039re[1]

236 kullanıcıya kadar olan küçük ve orta ölçekli şirketler (KOBİ) için Kişisel İletişim Yöneticisi (PIMphony), ileri düzey çağrı merkezi çözümü (Alcatel-Lucent OmniTouch Call Center Office), güvenli yüksek hızlı internet erişimi, TDM ve IP telefon özellikleri ile anahtarlama alt yapı sistemleri (LAN-switching) gibi birleşmiş iletişim teknolojilerini içerir.

OXO[1]

İnternet, ses ve veriyi tek bir kutuda sunan önceden konfigüre edilmiş bir sunucudur. Bu iletişim çözümleri müşterilerin taleplerini karşılayarak dünya çapında çözümler sunar.İnternet Erişimi, email, LAN bağlantısı TDM ve IP telefon özelliklerini içeren bütünleşmiş ve modüler bir yapıya sahiptir. Yazılımı, tasarımı, kart yapısı ve kabinet yapısı ile esnek konfigürasyonlar içerir ve bu yüzden modüler bir yapıya sahiptir. Şirketlerin büyümesine paralel olarak kapasiteyi arttırmak, terminaller ve yeni özellikler eklemek mümkündür.Alcatel-Lucent OmniPCX Office OXO; Sesli Posta Kutusu, Kişisel Operatör, Karşılama Anonsu, Otomatik Operatör,Call, Center Office, PIMphony, Çoklu Otomatik Operatör, Takım Çalışması, VoIP uygulaması, 6’lı Konferans, Otomatik Yön Seçme, Çağrı İzleme, Çağrı Toplama, Kolay Çağrı Transferi ve Yönetici-Sekreter gibi üstün telefon hizmetleri içerir.